۲۹ بهمن ۱۳۸۴

!Posintio

اون روز داشتم با شهره حرف می زدم position و گزینش رو با هم قاطی کردم گفتم پزینش :)

حالا منظور این که این پزینش من دوباره می خواد عوض بشه! این روزا توی بخش ما رئیس و روسا یه کم داره سرشون به تهشون پنالتی می زنه و فعلا که این پنالتی ها به نفع من بوده. تازه داشتم می فهمیدم توی پزینش جدید چه غلطی دارم می کنم که قراره برم سر یه کار دیگه که شباهتهایی به کار الانم داره ولی به قول رئیس more digitalized هست. ظاهرا این که تونستم زود از پس کار قبلی بر بیام برام خوب بوده.

ردیف شدن عددها برام جالبه؛ 17/2 شون ( 17 فوریه – که مشابه 17 / 2 خودمون – روز تولدم هست) اولین باری بود که تنهایی با دوتا از رئیس های بخش جلسه داشتم. خیلی رمل و اسطرلابی شد نه؟ خلاصه این که برام توضیح دادن که بعد از 2 هفته training هم زمان با کار قراره چه کار کنم. کسی هم قراره به من آموزش بده یه مرد دورگه ی استرالیایی – ژاپنی هست با یه لهجه ی اوزی سوپر خفن که سه تا ویژگی دیگه هم داره: باحال، وراج، و قیافه ای شبیه قورباغه.

از سه شنبه می رم سر کار جدید و از من احتمالا خواهند خواست که به جای 8:30 تا 16:30 از 10 تا 18 کار کنم که این جوری دیگه مجبور نیستم کله ی سحر دنبال اتوبوس بدوم و سوت بزنم تا وایسه. کار جدید قراره بهتر باشه، امیدوارم واقعا هم بهتر باشه چون من معیارهام گاهی با همه 180 درجه فرق داره.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

delemoon baraat tang mishe.